zondag 14 augustus 2011

Challenge #9

With only 9 bloggers left, the competition of Project Blogway gets harder and harder.
Everybody used their free pass, so no exceptions from now on.

Every week we had a judge, this week, I'll be the judge!

I'll choose the winner and the rest will have to collect votes.
If a person doesn't have a picture, they'll be out!

Now, on to the theme!



I like to see all of the bloggers in an outfit inspired by a childhood movie or fairytale.
I don't want to see a costume or copy.
It's about taking inspiration and making it your own.
I want new pictures, not pictures that you have lying around.

Send your picture and inspiration to project.blogway@hotmail.com

Doe Deere as the ice queen
The price of this week will be a gift card from Avance (€25)
and the winner can't be eliminated next week!
Petra doesn't have to collect votes because she won last week!

The voting will start from the time your picture is on facebook, 
you have to collect votes!

If you have any questions, mail me!


Love,

Manon

8 opmerkingen:

  1. Leuk, maar echt niet makkelijk denk ik!!
    Zal ik even goed over moeten nadenken!!
    Oh, ik dacht dat ik mijn free pass nog niet gebruikt heb!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het niet eerlijker om de voting voor iedereen gelijk te laten beginnen, dus als de deadline van vrijdag voorbij is, alle foto's posten zodat iedereen evenveel dagen heeft om stemmen te verzamelen? Of misschien bedoelde je dit en heb ik het gewoon fout begrepen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snap het thema niet, haha! Heb nooit inspiratie gehaald uit een kinderfilm?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Cindy, je neemt bv sneeuwwitje (zeg nu zo maar iets hé), dan dan neem je zowat naar het kleurenpalet van haar gekende outfit, geel-blauw-rood, dan kan je eventueel wat accessoires toevoegen met bv diertjes, of appels, strikje in u haar,...
    Of Belle en het beest, met een geel kleedje of zo...
    Geef maar gewoon wat voorbeelden zodat je wat kunt verder denken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh dan heb ik net pech dat ik amper tekenfilms ken haha! Moet ik héél goed over nadenken! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga voor Wednesday Addams, mag dat ook? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Darn, zo spijtig dat ik dit niet meer kan meedoen! :D Echt een super thema ^^

    BeantwoordenVerwijderen