zaterdag 3 september 2011

Petra from sprinkles on a cupcake

in dutch:

Ik vond het heel moeilijk een bepaalde film of serie uit te kiezen. 
Na even op zoek te gaan kwam ik uit bij de serie Glee. Als grap dacht ik het zou nog leuk zijn me in een trainingspak te hullen aka sue sylvester, maar toen ik verder dacht aan de andere personages uit de serie, vond ik de rol van Emma best wel leuk.
Ze draagt altijd leuke en felle kleuren, draagt haar kleurtjes vaak ton-sur-ton, alles past goed bij elkaar, als ze prints draagt is het rustig, romantisch, veel bloemetjes en ook de typische strikjes die je vaak in haar outfits ziet terugkomen, vind ik zo leuk!!
Ik draag de stijl niet echt zelf, maar vond het wel leuk voor dit thema eens naar iets gelijkaardigs op zoek te gaan!




Jurkje: pepe jeans
Trui: h&m
Schoenen: shoe discount
armbanden: missguided-c&a
bloemenring: cadeau
strikjesring: h&m

Geen opmerkingen:

Een reactie posten