vrijdag 2 september 2011

Nuria from moi mistinguett 

in dutch:

Ik heb de serie gevolgd vanaf het prille begin in 1990 tot het einde in 2000 en ben nog steeds enorme fan!
Vooral Brenda, uit de eerste jaren, was mijn favoriet. De outfits die ze in de serie droeg waren heel typerend voor de jaren '90. Hoge tailles, doorschijnende zwarte panty's, scrunchies, wijde bloezen, gebloemde jurkjes ...
Sinds kort ben ik alle seizoenen op DVD aan het kopen om ze opnieuw te bekijken én inspiratie op te doen.
In de jaren 90 ben ik van klein meisje tot puber uitgegroeid en hoewel er in die 10 jaar heel veel twijfelachtige dingen zijn gebeurd op modegebied zijn er ook een paar heel coole dingen geweest.
Hoge jeansbroeken, wijde t-shirts met opgerolde mouwtjes en witte sokken in Dr Martens heb ik eruitgepikt voor deze outfit.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten